Vračila in reklamacije

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo. Pomagali vam bomo rešiti vase težave z naročilom


Vračilo artiklov

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: narocila@eaelektronika.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Obrazec za odstop od pogodbe.

Kakšen je postopek vračil

Artikle lahko vrnete na dva načina:


Vračilo v naši prodajalni

Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete v našo prodajalno, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla, ki ga najdete tukaj.

Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP) najdete tukaj.

· Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.

· Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.

· Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (merilni instrumenti, radon detektorji, termostati, ipd)

· Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.


Vračilo po pošti

Izkoristite lahko tudi možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete v našo prodajalno, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla, ki ga najdete tukaj.

Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP) najdete tukaj.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (merilni instrumenti, radon detektorji, termostati, ipd)
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
    EA elektronika d.o.o.
    Koroška cesta 52
    2000 Maribor


Garancija

Najprej preverite, če ima vaš artikel še veljavno garancijo. Garancijo lahko uveljavljate z računom.

Garancijo lahko uveljavljate na 2 načina

Neposredna reklamacija pri pooblaščenem serviserju

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. V primeru, da na seznamu ni navedenega pooblaščenga serviserja za vaš artikel nas lahko kontaktirate na 02 – 252 70 78 ali na narocila@eaelektronika.si . Artikel lahko na servis prinesete osebno ali ga pošljete po pošti.

Pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec ali pooblaščeni serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Uveljavljanje garancije pri prodajalcu

Pri EA elektronika d.o.o. vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije.

Artikel pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko prinesete v našo prodajalno ali pošljete na naš naslov in poskrbeli bomo, da bo vaš artikel prišel do pooblaščenega serviserja.

  1. Izpolnite formular za uveljavljanje garancije. V formularju podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom.
  2. Artikel prinesite v našo prodajalno ali ga pošljite po pošti.
  3. Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  4. Artikle pošljite na naslov:
    EA elektronika d.o.o.
    Koroška cesta 52
    2000 Maribor
  5. Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi referenti (02/252 70 78 ali narocila@eaelektronika.si ) V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali GLS kurirsko službo, ki bo prevzela pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške EA ELEKTRONIKA d.o.o. ni možen.



Nepopolna pošiljka

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da najprej v Moj račun preverite, če je vaše naročilo razdeljeno na več pošiljk in je morda manjkajoči artikel še v pripravi. Če kljub temu ne najdete pojasnila za manjkajoči artikel, nas kontaktirajte, z veseljem vam bomo pomagali.

V primeru težav nas kontaktirajte

  • Pokličite nas na 02 – 252 70 78.
  • Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 9.00 do 12.00 in do 14:00 do 17.00.

Ali nam pišite na: narocila@eaelektronika.si



Poškodba artikla pri dostavi

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je naročilo dostavil GLS

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov narocila@eaelektronika.si ali po telefonu na številko 02 – 252 70 78. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

Obvestite dostavljalca

  • GLS: v 7 koledarskih dneh od prevzema pošiljke na e-naslov narocila@eaelektronika.si ali po telefonu na številko 02 – 252 70 78.

V primeru težav nas kontaktirajte

  • Pokličite nas na 02 – 252 70 78.
  • Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 9.00 do 12.00 in do 14:00 do 17.00.

Ali nam pišite na: narocila@eaelektronika.si



Stvarna napaka

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Uveljavljanje stvarne napake pri prodajalcu

Pri EA ELEKTRONIKA d.o.o. vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju stvarne napake.

Artikel pri katerem želite uveljavljati stvarno napako lahko prinesete ali pošljete v naše centralno skladišče ali pa ga dostavite v katerega od naših prevzemnih mest.

  1. Izpolnite obrazec za uveljavljanje stvarne napake. V formularju podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (merilni instrumenti, radon detektorji, termostati, ipd)
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
    EA elektronika d.o.o.
    Koroška cesta 52
    2000 Maribor
  6. Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi referenti (02/252 70 78 ali narocila@eaelektronika.si ) V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali GLS kurirsko službo, ki bo prevzela pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške EA ELEKTRONIKA d.o.o. ni možen.




Napačni artikli v pošiljki

Ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili? Opravičujemo se vam za nevšečnosti, ob enem pa vas prosimo, da nam artikel vrnete, da vam lahko vrnemo denar.

Kakšen je postopek vračil

Artikle lahko vrnete na dva načina:

Vračilo v naši prodajalni

Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete v našo prodajalno, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla, ki ga najdete tukaj.

· Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.

· Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.

· Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (merilni instrumenti, radon detektorji, termostati, ipd)

· Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Vračilo po pošti

Izkoristite lahko tudi možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi referenti (02/252 70 78 ali narocila@eaelektronika.si ) V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali GLS kurirsko službo, ki bo prevzela pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške EA ELEKTRONIKA d.o.o. ni možen.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (merilni instrumenti, radon detektorji, termostati, ipd)
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
    EA elektronika d.o.o.
    Koroška cesta 52
    2000 Maribor

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.