Pomoč uporabnikom

V spletni trgovini www.infraboost.si vam Moj račun omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje svojega naročila ali (če je še možno), pod Poglejte si zgodovino vaših naročil. Spremenite osebne podatke pod Uredite podatke o računu . Naslov za prejemanje računov in dostavo pa spreminjate pod Spremenite vaš naslov.

Moj račun

  • Poglejte si zgodovino vaših naročil

Vsa naročila so sistematično urejena po številki naročila. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z referentom podjetja EA ELEKTRONIKA d.o.o. za pomoč uporabnikom in identifikacijo artikla pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni št. Naročila, Ime in priimek naročnika, status obdelave naročila (V pripravi, V procesu pakiranja, Končano, Preklicano), skupni znesek, datum naročila.

  • Ikona "očesa"

V Poglejte si zgodovino naročil je na desni strani pri vsakem naročilu povezava z ikono Očesa. Če kliknete na ikono Očesa se vam odprejo podrobnosti naročila. Znotraj vsakega naročila vidite vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo naslov za pošiljanje računa, naslov za dostavo, način plačila, naziv artikla, število naročenih artiklov in ceno. V polju »Komentar« pa lahko tudi preverite, kje trenutno se nahaja vaše naročilo. in status naročila (V pripravi, V procesu pakiranja, Končano, Preklicano) oz. drugi komentarji.

  • Spremenite geslo

Tukaj spreminjate svoje geslo.

  • Uredite podatke o računu

Tukaj spremenite vaše ime, priimek, telefonsko številko in naslov elektronske pošte (Email).

  • Spremenite vaš naslov

Tukaj spremenite vaš obstoječi naslov tako, da pritisnete gumb Uredi. Izbrišete lahko naslov, tako da pritisnete na gumb Izbriši. V Imenik lahko dodate tudi nov naslov za dostavo ali račun tako, da pritisnete na gumb Nov naslov.

  • Uredi račun

Tukaj spremenite vaše ime, priimek, telefonsko številko in naslov elektronske pošte (Email).

  • Imenik

Tukaj spremenite vaš obstoječi naslov tako, da pritisnete gumb Uredi. Izbrišete lahko naslov tako, da pritisnete gumb Izbriši. V imemik lahko dodate tudi nov naslov za dostavo ali račun tako, da pritisnete na gumb Nov naslov.


V primeru, da želite vaš račun ukiniti oz. da bi kljub zgoraj navedenim informacijam imeli težave pri naročanju ali dostopanju do informacij o svojem nakupu, se lahko obrnete na spodnji kontakt:

Kontakt za informacije in pomoč uporabnikom

  • E-pošta: narocila@eaelektronika.si
  • Telefon: 02 – 252 70 78 (od PON-PET od 9:00~12:00 in od 14:00~17:00h)
  • Telefon: 040 - 70 83 88 (vsak dan od 9:00~19:00, razen praznikov)

Naročila po telefonu

Naročilo lahko oddate tudi preko telefona. Pokličite nas na 02 – 252 70 78 ali na 040-708388. Na voljo smo vam vsak dan od 9.00 do 19.00, razen praznikov.