Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino www.infraboost.si (v nadaljevanju EA ELEKTRONIKA d.o.o. ali www.infraboost.si) upravlja podjetje EA ELEKTRONIKA d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v sistem www.infraboost.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.infraboost.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine www.infraboost.si stranka sprejme splošne pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja so v skladu s slovensko zakonodajo.


Splošne pogoje poslovanja lahko podjetje EA ELEKTRONIKA d.o.o. kadarkoli spremeni brez obveščanja in je za kupce zavezujoče v vsakokratni spremenjeni obliki, zato priporočamo, da jih spremljate na teh straneh.

PDF Splošni pogoji EA ELEKTRONIKA (PDF / 120 kB)


Ponudba in cene


Ponudba

EA ELEKTRONIKA d.o.o. osvežuje svojo spletno ponudbo čimbolj pogosto in ažurno. EA ELEKTRONIKA d.o.o. dopušča možnost napak pri opisih, cenah in vsebini. Vse slike izdelkov so simbolične. EA ELEKTRONIKA d.o.o. ne odgovarja za spremembo izgleda oziroma lastnosti izdelka, ki so posledica sprememb proizvajalca in ne prevzema odgovornosti za lastnosti izdelkov, ki niso navedeni v tovarniških tehniških specifikacijah izdelka.

 

Cene

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino, blaga poslanega z odkupnino (GLS kurirska služba) ali nakazilom na TRR. Spletna cena velja samo za registrirane uporabnike. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, s tem da je možna registracija tudi med postopkom nakupa.

Vse navedene cene vsebujejo 22% DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


Pravila in cene dostave

Blago kupljeno v spletni trgovini bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji.

Pri naročilu nad 100,00 EUR z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno blago dostavili brezplačno. Za naročila do vrednosti 100,00EUR z DDV spletna aplikacija sama glede na način dostave in skupno težo izdelkov izračuna strošek oz. ceno dostave. Uporabnik jo lahko pred oddajo naročila vidi in jo potrdi (z oddajo naročila) ali zavrne! V kolikor imate vprašanja nas prosim pokličite na 02-252 70 78 pred oddajo naročila.

Večina izdelkov naše skladišče zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti.

Izdelke pošiljamo z dostavno službo DPD v primeru plačila na TRR ali z odkupnino preko GLS kurirske službe. Spletna aplikacija sama glede na skupno težo izdelkov izračuna strošek oz. ceno dostave. Uporabnik jo lahko pred oddajo naročila vidi in jo potrdi (z oddajo naročila) ali zavrne!



Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi Parcel Shop enoto v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: http://www.gls-slovenia.si/.

 

Pravno obvestilo

Vsi podatki na spletni strani www.infraboost.si; besedilo,  slike izdelkov, datoteke in grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

Naročanje, dostava in načini plačila

Prejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v postopku obdelave. Po prejemu obvestila, da je naročilo v teku, preklic naročila ni možen.

Zavrnitev naročila lahko EA ELEKTRONIKA d.o.o. v času do izdaje obvestila, da je naročilo v postopku obdelave, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne!

EA ELEKTRONIKA d.o.o. bo z obdelavo naročila oz z. aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri načina plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun.

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  •  z gotovino ob prevzemu v naši poslovni enoti - maloprodaji
  •  z odkupnino, če je blago poslano preko GLS kurirske službe
  •  z nakazilom na TRR (po ponudbi / predračunu)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (Zgodovina naročil).

  •  s PayPal plačniškim sistemom. Pri plačilu s PayPal se prijavite v PayPal s svojim elektronskim naslovom in geslom in opravite nakup. 

 

Dostava blaga

Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 13. uri po prejemu potrdila o plačilu. EA ELEKTRONIKA d.o.o. bo najkasneje ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti potrebnih za realizacijo sprejetega naročila. Blago bomo dostavili v skladu s pogoji dostave navedenih v sklopu informacij "Pošiljanje in vračilo".

Reklamacija, garancija, odstop od nakupa, vračilo blaga, način komunikacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije blaga pripada kupcu pravica, da v osmih (8) dneh vrne kupljeno blago prodajalcu. Kupec je v tem primeru dolžan nositi stroške vrnitve kupljenega blaga prodajalcu. O reklamaciji in vrnitvi blaga mora kupec v pisni obliki ali elektronsko na nrocila@eaelektronika.si obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema blaga, blago pa vrniti najkasneje v osmih (8) dneh od dneva reklamacije. Izdelki, ki so predmet reklamacije morajo biti nepoškodovani, nepopraskani, nerabljeni, s celotnim priborom in v originalni embalaži. Priložen mora biti originalen račun. Garancija na izdelek je veljavna, če garancijski rok še ni potekel, če je garancijski list izpolnjen in potrjen s strani prodajalca. Garancija se upošteva, če je z izdelkom bilo ravnano v skladu z navodili o uporabi in predložitvi računa in garancijskega lista.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva njegovo popravilo. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po dostavni službi, ki jo prodajalec kupcu naslovi. Brez poprejšnjega dogovora pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), kupec vrne. V roku 15 dni od dneva odpreme je potrebno pisno obvestiti ponudnika, blago pa vrniti v nadaljnjih 8 dneh. Blago mora biti nepoškodovano, nepopraskano, s celotnim priborom in priloženo dokumentacijo, v originalni embalaži, ki ne sme biti poškodovana - raztrgana ali imeti znake nasilnega odpiranja in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu blaga. Ne vračamo stroške prevoza ali poštnine. Omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

 

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • * če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral izdelek iz originalne embalaže
  • * če je izdelek narejen ali posebej naročen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (npr. posebna ožičenja, motivi na grelnih panelih, LED osvetlitev grelnega panela, itn.)
Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 02 252 70 78 ali 05 - 90 24 186 oziroma na elektronski naslov narocila@eaelektronika.si

 

Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov narocila@eaelektronika.si ali na telefonski številki 02 252 70 78 in 05 - 90 24 186.

INFRABOOST je blagovna znamka podjetja EA ELEKTRONIKA d.o.o.


EA ELEKTRONIKA d.o.o.

Koroška cesta 52, 2000 MARIBOR

Delovni čas: pon - pet 09:00~12:00 - 14:00~17:00 ure

 

Telefon: 02 252 70 78

Matična številka: 1550071000

ID za DDV: SI52054942

Transakcijski račun odprt pri BKS BANK AG - podružnica Maribor

IBAN: SI56 3500 1000 0939 066

BIC: BFKKSI22XXX