Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.infraboost.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.infraboost.si (v nadaljevanju tudi » Infraboost«) upravlja podjetje EA ELEKTRONIKA d.o.o., Koroška cesta 52, 2000 Maribor, Matična številka: 1550071000, Davčna številka: 52054942, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali ea elektronika d.o.o.).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Infraboost, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ea elektronika d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prodajnem mestu (poslovalnici) družbe ea elektronika d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prodajnem mestu (poslovalnici) ea elektronika d.o.o..

 

 

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino www.eaelektronika.com postane obiskovalec gost Infraboost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Infraboost pa postane registriran uporabnik Infraboost. Tako gost kot registriran uporabnik Infraboost (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Infraboost. 

Obiskovalec opravi registracijo za registriranega uporabnika Infraboost prek spleta. Obiskovalec je lahko tudi gost z enkratnim vpisom v Infraboost prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot registriran uporabnik Infraboost pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo registiranega uporabnika www.eaelektronika.com nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na narocila@eaelektronika.si.  Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup artiklov, ki so na zalogi v poslovalnici podjetja ea elektronika d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Infraboost .

V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 02 – 252 70 78. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 02 – 252 70 78 to assist you with your order processing.

 

 

Dostopnost informacij

ea elektronika d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju www.eaelektronika.com (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ea elektronika d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Infraboost sklenjena v trenutku, ko ea elektronika d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: »InfraBoost - Naročilo XXXX). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ea elektronika d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Infraboost in je potrošniku dostopna v njegovem uporabniškem profilu.

 

 

Načini plačila

ea elektronika d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:

>> z gotovino ob prevzemu v naši poslovalnici
>> s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard ob prevzemu v naši poslovalnici
>> z Diners club kartico do 24 obrokov – samo preko POSa v naši poslovalnici
>> z odkupnino, če je blago poslano preko GLS kurirske službe
>> z nakazilom na TRR (po ponudbi / predračunu) **
>> s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, American Express;  vaša kreditna kartica bo bremenjena po zaključku naročila. To se zgodi tudi, če blaga nimamo na zalogi in ga lahko dostavimo le v nekaj dneh. Naš partner je podjetje Stripe Payments Europe Limited ,The One Building 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2Co. Dublin, Irska
Več na  www.stripe.com

 

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na narocila@eaelektronika.si za vračilo kupnine.

 

 

Izdaja računa

Kupec pri osebnem prevzemu v prodajalni ali ob dostavi naročenih artiklov prejme natisnjen račun za nakupljene artikle. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

 

Cene

Vse cene izdelkov so redne prodajne cene; vsebujejo zakonski davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

 

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Infraboost naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku Infraboost so na spletni strani Infraboost vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. ea elektronika d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. ea elektronika d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ea elektronika d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je ea elektronika d.o.o. izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ea elektronika d.o.o.. Prek elektronske pošte ea elektronika d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ea elektronika d.o.o., ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ea elektronika d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ea elektronika d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. ea elektronika d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ea elektronika d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje ea elektronika d.o.o. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.


2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

ea elektronika d.o.o. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. ea elektronika d.o.o. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 02-252 70 78 ali po e-mailu na naslov narocila@eaelektronika.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v obrazcu za naročilo odkljukate polje zraven polja ID za DDV in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni .pogoji poslovanje www.eaelektronika.com, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina www.eaelektronika.com pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu v naši poslovalnici  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard ob prevzemu v naši poslovalnici
  • z odkupnino, če je blago poslano preko GLS kurirske službe
  • z nakazilom na TRR (po ponudbi / predračunu) **
  • s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, American Express;  vaša kreditna kartica bo bremenjena po zaključku naročila. To se zgodi tudi, če blaga nimamo na zalogi in ga lahko dostavimo le v nekaj dneh. Naš partner je podjetje Stripe Payments Europe Limited ,The One Building 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2Co. Dublin, Irska
    Več na  www.stripe.com
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

 

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@eaelektronika.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP) najdete tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov podjetja: EA ELEKTRONIKA d.o.o., Koroška cesta 52, 2000 Maribor ali ga osebno prinese na prodajno mesto prodajalca.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov . Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tukaj.

 

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

 

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča EA ELEKTRONIKA d.o.o., Koroška cesta 52, 2000 Maribor.

 

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odrto embalažo, ki so bili vrnjeni na ea elektronika d.o.o. in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.)  gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v ea elektronika d.o.o. pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.


Tip pomankljivosti artikla z oznako Odprta embalaža

  • Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

 

 

Dostava

Naš pogodbeni partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je GLS, vendar si ea elektronika d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

  • Cena pošiljanja paketa v Sloveniji je enotna: 5,50 EUR z DDV za paket.

    Izkoristite ugodnost brezplačne poštnine (na območju Slovenije) naročenega blaga, katerega končna vrednost presega 99,99 EUR (z ddv).

  • GLS za nas dostavlja pakete.
  • Pri delni dostavi vam bomo naročilo razdelili na več pošiljk. Artikle, ki so na zalogi, bomo poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej. Prosim vpišite "Želim delno dostavo." v polje Opomba v obrazcu oddaje naročila.
  • Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo GLS poslal ali pustil sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.
  • EA ELEKTRONIKA d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

 

 

Strošek dostave

Cena pošiljanja paketa v Sloveniji je enotna: 5,50 EUR z DDV za paket.

Izkoristite ugodnost brezplačne poštnine (na območju Slovenije) naročenega blaga, katerega končna vrednost presega 99,99 EUR (z ddv).

 

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate en naslovov za dostavo.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa GLS (in obhodnega časa kurirjev določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližjega prevzemnega centra GLS, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

 

Cenik za opravljanje mednarodne distribucije paketov

Hrvaška, Bolgarija, Poljska, Danska, Romunija, Francija, Italija, Litva, Avstrija, Madžarska, Belgija, Nizozemska, Slovaška, Češka, Nemčija, Luksemburg, Španija, Portugalska, Ciper, Malta, Latvija, Finska, Estonija, Grčija, Irska, Švedska = 28 eur z ddv

Vse  cene so v EUR in vsebujejo DDV.

 

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

V kolikor vas ni bilo na naslovu za dostavo in ste prejeli obvestilo, da vas pošiljka čaka v GLS skladišču, lahko kontaktirate GLS, ki vam pošiljko ponovno brezplačno dostavi.

Zaradi različnih dobavljivosti artiklov je naročilo lahko razdeljeno na več odprem (pošiljk). Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. V obrazcu naročila pod Opombe prosim vpišite "Odprema celotnega naročila hkrati" vam bomo naročilo poslali v eni odpremi (pošiljki). V primeru, da vpište ''Odprema razpoložljivih artiklov.'' pa bo naročilo odpremljeno v več odpremah (pošiljkah).

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali  za vsako pošiljko posebej. Prosim vpišite "Želim delno dostavo." v polje Opomba v obrazcu oddaje naročila.

EA ELEKTRONIKA d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

Za artikle, ki so označeni kot Trenutno ni na zalogi, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost nam prosim pošljite E-pošto.

Za dostavo poskrbi GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 02-252 70 78 ali pošljite e-pošto na narocila@eaelektronika.si

 

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu poslanega artikla opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine .

Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov narocila@eaelektronika.si ali po telefonu na številko 02 – 252 70 78. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu

 

 

Varnost

ea elektronika d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. ea elektronika d.o.o. oz. spletna stran Infraboost v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

 

Varovanje osebnih podatkov

ea elektronika d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

 

Komunikacija

ea elektronika d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

 

 

Omejitev odgovornosti

ea elektronika d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ea elektronika d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ea elektronika d.o.o. kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

ea elektronika d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ea elektronika d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

 

 

Pritožbe in spori

ea elektronika d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ea elektronika d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem ea elektronika d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 – 252 70 78 ali po elektronski pošti na narocila@eaelektronika.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@eaelektronika.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ea elektronika d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ea elektronika d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi EA ELEKTRONIKA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

ea elektronika d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Pravno obvestilo

Vsi podatki na spletni strani Infraboost; besedilo,  slike izdelkov, datoteke in grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

 

Podatki o podjetju

EA ELEKTRONIKA d.o.o., Koroška cesta 52, 2000 MARIBOR
Delovni čas prodajalne: pon - pet 09:00~12:00 in od 14:00~17:00 ure

Telefon 1: 02 252 70 78
Telefon 2: 05 901 66 47     

Matična številka: 1550071000
ID za DDV: SI52054942 (podjetje je davčni zavezanec)
Transakcijski račun:

BKS BANK AG - podružnica Maribor

IBAN: SI56 3500 1000 0939 066
BIC: BFKKSI22XXX

 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!