Kako oddati naročilo

Naročanje je zelo enostavno! Na naši spletni strani lahko oddate naročila štiriindvajset ur na dan.

Pred začetkom postopka naročanja, si prosim oglejte pogoje glede dostave in oblik plačila.

Izdelki so na voljo preko navigacije. V kolikor ste izbrali željeni izdelek, ga s klikom na gumb V košarico, oddate v Košarico za naročilo.

Nato v zgornjem desnem kotu pod Moja košarica kliknite na gumb POGLEJ KOŠARICO. V košarici lahko naročenim artiklom spremenite pred oddajo naročila količine ali pa jih z naročila umaknete. V ta namen so vam na desni zraven količine dve ikoni. Prva ikona prikazuje dve puščici v krogu. Z njo posodobite količino v kolikor ste jo artiklu spremenili. Druga ikona prikazuje križec v krogu. Znjo odstranite artikel iz košarice.

Za nadaljevanje postopka naročanja kliknite v Moji košarici na gumb BLAGAJNA. Znotraj Moje košarice se prav tako nahaja gumb NA BLAGAJNO, ki ima enako funkcijo. Sedaj boste pričeli s procesom naročanja, ki je razdelejen na 6 korakov. Od koraka 1 do koraka 6.


KORAK 1: BLAGAJNA - MOŽNOSTI

V kolikor ste naš redni kupec oz. ste pri nas že nakupovali, se lahko enostavno prijavite z vašimi podatki. V ta namen uporabite prijavo Obstoječa stranka.

V primeru, da ste naša nova stranka, uporabite prijavo Nova stranka in odklukajte Registriraj račun.

V primeru nakupa kot gost, prav tako uporabite prijavo Nova stranka in odklukajte Nakup kot gost.

  • OBSTOJEČA STRANKA:
    V polje Email vpišite vaš elektronski naslov in v polje Geslo. V kolikor ste geslo pozabili, kliknite na polje Pozabljeno geslo?. Če kliknete na Pozabljeno geslo, vas sistem vpraša za elektronski naslov, na katerega vam bomo poslali povezavo za spremembo gesla. Kliknite na PRIJAVA , če ste izplnili polji Email in Geslo. Sistem vam prikaže KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA.
  • NOVA STRANKA:
    Odklukjate polje Registriraj račun. Sistem vam prikaže KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA, kjer boste vnesli osebne podatke, naslov, geslo, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. Ko ste polja izpolnili morate klikniti na polje Captcha, kjer sistem preverja, da niste robot. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.
  • NAKUP KOT GOST:
    Odklukajte polje Nakup kot gost. Sistem vam prikaže KORAK 2:: PODATKI NOSILCA RAČUNA, kjer boste vnesli osebne podatke, naslov, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. V kolikor bo naslov za dostavo drugačen, prosim pustite polje Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika prazno. Ko ste polja izpolnili morate klikniti na polje Captcha, kjer sistem preverja, da niste robot. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.


KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA

Podatki nosilca računa so opisani pod Korakom 1 pod Nova stranka ali pod Nakup kot Gost. Pri prijavi kot Obstoječa stranka, vam sistem ponudi v Koraku 2 že vpisane naslove v Imeniku, ki jih samo izberete v polju Uporabljam obstoječi naslov. Lahko pa vpišete tudi nov naslov in kliknete na polje Uporabil(a) bi nov naslov. Sistem pri slednjem prikaže nova polja, kjer vnesete nove osebne podatke, naslov, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.


KORAK 3: PODATKI O DOSTAVI

V kolikor nakupujete kot gost ali kot nov uporabnik se prikažejo v Koraku 2 polja za vnos osebnih podatkov in naslova za dostavo. Opcijsko lahko vnesete še ime podjetja in davčno številko.
Če ste prijavljeni kot registriran uporabnik lahko izberete iz Imenika v polju Uporabljam obstoječ naslov željen naslov. Lahko pa dodate nov naslov za dostavo s klikom na polje Uporabil(a) bi nov naslov . Če izberete slednjega se vam prikažejo polja, kjer vnesete nove osebne podatke, naslov in opcijsko: ime podjetja in davčno številko.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.


KORAK 4: IZBIRA DOSTAVE

Pred začetkom  postopka naročanja si oglejte prosim pogoje glede dostave.

V tem koraku izberete želen način dostave.
V kolikor je vrednost naročenega blaga višja od 99.99EUR (z DDV) se vam strošek prevoznine ne zaračuna.
Pri nižjih vrednostih nakupa lahko izbirate med osebnim prevzemom v naši prodajalni ali prevozu z GLS, ki je v primeru plačila po predračunu, s kreditno kartico ali plačilu ob povzetju enoten in znaša 5.5EUR (z DDV).

V polju Opombe k vašemu naročilu nam lahko napišete dodatne opombe k vašemu naročilu. Te predstavljajo dodatne informacije za naš logistični center.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.


KORAK 5: IZBIRA PLAČILA

Pred začetkom postopka naročanja si oglejte prosim pogoje glede oblik plačila.

V tem koraku izberete želen način plačila.

  • plačilo s kreditno / debetno kartico (3D in SCA zavarovano) STRIPE
    Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika STRIPE. Pri spletnem plačilu s kreditno kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujte z debetno ali kreditno kartico (MasterCard in Visa). Bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo.
  • Preko spletne banke  oziroma po predračunu
    Po oddanem naročilu vam bomo poslali na vaš elektronski naslov predračun. Znesek nakažete na bančni račun podjetjeja EA ELEKTRONIKA d.o.o.. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1~2 delovna dneva oziroma za čas prejetja plačila na transakcisjki račun podjetja EA ELEKTRONIKA d.o.o.
  • Plačilo po povzetju
    GLS dostavna služba vam omogoča ob dostavi plačilo z gotovino ali z debetno/kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro, Visa Electron)
  • Gotovinsko plačilo pri osebnem prevzemu
    V naši prodajalni pri osebnem prevzemu lahko plačate z gotovino, debetno/kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro, Visa Electron, Diners). Možno je tudi plačilo na obroke s kartico Diners do 24 obrokov brez obresti.

V polju Opombe k vašemu naročilu nam lahko napišete dodatne opombe k vašemu naročilu. Te predstavljajo dodatne informacije za naš logistični center.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.


KORAK 6: POTRDI NAROČILO

Pred oddajo naročilo, preverite pravilnost naročila s klikom na Moja košarica v zgornjem desnem kotu, kjer se vam izpiše pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno. Preverite pravilnost naročila! V kolikor ste izdelek nepravilno izbrali, ga odstranite iz Košarice s klikom na ikono s križcem v krogu, ki se nahaja desno od artikla . V kolikor želite spremeniti artiklu količino, to popravite v polju količina in in nato kliknete na ikono s puščicama v krogu, ki se nahaja desno od artikla. 

Za nadaljevanje postopka naročanja kliknite v Moji košarici na gumb BLAGAJNA.  Znotraj Moje košarice se prav tako nahaja gumb NA BLAGAJNO, ki ima enako funkcijo.

V naslednjih poljih izberete naslov za dostavo ter izberite željen način plačila.

Pred klikom na gumb Naročilo z obveznostjo plačila se vam v spodnjem delu obrazca izpiše povzetek vašega naročilo, ki ga s klikom na gumb Naročilo z obveznostjo plačila tudi uspešno zaključite. S tem je vaše naročilo oddano.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu. Vaše naročilo bo obdelano v najkrajšem možnem času.


Zaloga in razpoložljivost

Trudimo se, da vam vedno ponudimo čim več izdelkov in, da imamo tudi vedno na zalogi. Izdelki, ki so na zalogi, bodo odposlani še isti ali najkasneje naslednji delovni dan.

Na strani izdelka, si lahko ogledate status dostave izdelka. Ločeno je prikazano:

  • Takoj iz zaloge
  • Na voljo ponovno po X datumu
  • Artikel trenutno ni dobavljiv

V kolikor imate svoje izdelke že v košarici, je na strani pregleda košarice predviden datum dostave vašega celotnega naročila.

V kolikor se naknadno pojavijo težave pri sami dostavi vas bomo o tem obvestili.

Kaj pomeni dodatna Opomba k vašemu naročilu v obrazcu naročila?

Dodatne opombe za naročilo lahko oddate v samem obrazcu naročila. Opomba k vašemu naročilu predstavlja dodatne informacije za naš logistični center.

Naša služba za podporo strankam poskuša te informacije posredovati na posamezne dostavne službe. Na žalost, ne moremo zagotoviti, da bodo dostavne službe obvestilo prejele oz. upoštevale.

V kolikor želite vaše naročilo spremeniti ali dodati informacije se lahko obrnete na naš oddelek za podporo strankam narocila@eaelektronika.si

Kaj pomenijo posamezna stanja mojega naročila?

Ko ste enkrat oddali naročilo, lahko v vašem računu vidite trenutni status vašega naročila. Prosimo, bodite pozorni na status naročila, ko želite naročilo spremeniti.

V pripravi - naročilo sprejeto, vendar še ni obdelano. Spremembe so še mogoče.

V procesu pakiranja - paket je v procesu pakiranja ali je že na poti k dostavni službi. Spremembe niso mogoče.

Končano - naročilo je bilo poslano.

Preklicano - vaše naročilo je bilo preklicano.